Skritt

Nu är vi tillbaka i storstan och degar framför tv.n, såg nyss reprisen av Morden i Midsomer som vi missade i tisdags. Försöker hålla mig vaken tills tvättmaskinen är klar men det är inte lätt.

Idag red jag för första gången själv! Jag som är rädd för hästar vågade hämta hästen i hagen, rykta den, "klä på den" för ridtur och red in i skogen. Självklart var jag inte ensam, men det var första gången jag satt på en häst som gjorde som jag sa, har bara suttit på en häst som någon har lett runt i en cirkel typ. Jag töltade lite till och med, men då fick jag hjälp. Jag har fortfarande stor respekt för hästar men jag är inte lika rädd nu efteråt.


Min häst hette Drottning, är det inte sött?


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååååhhhhhh, jag vill också rida!!!

2009-07-12 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0