It's all about lemon

 

Nu har jag helt fastnat på citroner. Nu ska allt dofta citron och även smaka det. Innan har det varit mamma som tjatat om citroner och att det är så gott i matlagning och sådär men jag har aldrig riktigt tyckt det.

 

Om ni inte har testat The Body Shops nya serie "Sweet lemon" bör ni springa raka vägen till närmsta butik och inhandla den genast! Man blir som en helt ny människa. Hur friskt som helst! Kan få vem som helst att piggna till på ett ögonblick.

 

Har även köpt hem citronolja från olivolja etc här i haga. Det är supergod ihop med vår hallonvinäger eller ännu godare med den röda persikovinägern. Gott ihop med sallad men jag kan även tänka mig att slänga på det på en härlig fruktsallad nu under sommaren.

 

Köpte även tvålen "Sandstone" från Lush häromdagen. En härlig skrubbtvål som gör den hud helt underbar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Miss C

Josephine: Visst är den underbar!? Just LOVE it!!! ;D

2010-07-28 @ 12:17:48
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0