Idolkväll

Min älskling!
Ikväll är det dags för idol igen, jag och William sitter som klistrade i soffan varje fredag så ring absolut inte och stör. Idag blir det extra spännande p.g.a. att min favvo Jay testat positivt för narkotika. Var inne på hans blogg nyss och såg folks kommentarer på senaste inlägget. Vissa blir verkligen helt hysteriska... men hallå? Alla gör väl dumma saker som man ångrar?

Tittade på presskonferensen med honom också, och man ser hur dåligt han mår på grund av detta.
Så han får verkligen min röst idag - precis som vanligt.
"Det är mänskligt att fela".

Det är Jay som jag vill se i final i Globen i december och då ska han fan vinna alltihop, så enkelt är det bara!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Absolut!

2010-11-20 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0