I'm back!

Tillfälligt i alla fall, får se hur länge det håller i sig.

Sitter i köket och ska strax bege mig iväg till skolan. Yes, ni hörde rätt! Jag har börjat plugga igen. Under hösten blir det Matte C på komvux, samt Juridisk Översiktskurs via Högskolan Väst. Lite jobb däremellan också givetvis.

Funderar på om man ska ändra bloggdesign också så det verkligen känns som en nystart? Någon som har förslag eller vet någon som kan göra det? Jag är ju superkass på sånt (Även om jag blev stolt över att jag kunde göra texten fet i fb-chatten)

Dags att sticka till skolan, ska försöka besöka bloggen lite oftare än med ett års mellanrum i alla fall!

 

 


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

jaa, va härligt!! :) Blogga massor! :D

2011-08-25 @ 17:59:16
URL: http://smallcitylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0